Producten van Essence en Catrice die gaan verdwijnen en die ik nu nog wil proberen

logo-essencecatrice-logo

Zoals jullie misschien al in de winkels konden zien gaan er wat producten uit het assortiment van Essence en Catrice. Veel van die producten hebben ook al 50% korting. Ik denk van sommige producten eigenlijk wel dat het jammer is dat ze uit het assortiment gaan. Over welke producten ik het heb ga ik jullie nu laten zien.

 essence, weg lippen

De   lippen  (Essence) 

De stay matt lip cream wil ik graag nog uitproberen en de stay with me long lasting lipgloss ook. De stay matt lip cream lijkt mij zo’n gave matte finish hebben en door de plakkerige substantie blijft deze waarschijnlijk ook nog eens langer zitten. Ik vind dat de lipgloss hele leuke kleurtjes heeft en daarom wil ik deze ook nog even scoren.

De stay matt lip cream is in vier kleuren verkrijgbaar (tenzij ze zijn uitverkocht) en zal rond de €1,- liggen.

De stay with me long lasting lipgloss is verkrijgbaar in 6 kleuren en is ong. €1,-

essence, weg ogen

De ogen (Essence) 

De Sun club en Night club lijken mij echt hele toffe palletjes! Ik heb er veel goede reacties over gehoord en het lijkt mij zelf ook leuk om deze oogschaduwpalletjes een keer uit te proberen!

Zoals je ziet zijn er 4 palletjes beschikbaar en elk palletje bevat 8 kleuren oogschaduw. Hartstikke goedkoop voor maar €1,50

catrice, weg gezicht

Het gezicht (Catrice)

Deze twee blushes lijken mij echt heel mooi. Ik hou wel van een oudroze kleur blush op je wangen. Helaas gaan deze ook uit het assortiment terwijl ik ze eigenlijk nog wel een keer wil kopen. Vooral de Multi Colour Blush 070 lijkt mij echt heel gaaf!

De Catrice Multi Colour Blush heeft zoals je kan zien vier verschillende kleuren roze in één. Deze blush zal ongeveer €2,- zijn.

De Defining Blush is in één kleur verkrijgbaar en is €1,80

73406            7a022ee88f

De ogen (Catrice)

Dit lijkt mij zo’n mooie oogschaduw! Wauw! De kleurcombinatie en hoe het er ook uit ziet! Ik ben zo benieuwd naar deze oogschaduw en vind het ook heel jammer dat die eruit gaat.

Je hebt zes verschillende kleuren en die je op de foto ziet is de kleur 090 Ninja Purples. Ik vind alle zes de kleuren mooi maar ik heb de allermooiste natuurlijk uitgezocht om te laten zien. De oogschaduw is ongeveer  €1,95

Dan zou ik deze Eye Brow Stylist ook nog willen uitproberen. Kijken of het je wenkbrauwen echt toevoeging geeft, en of het product er ook nog eens voorzorgt dat je wenkbrauwen er natuurlijk uit komen te zien.

Dit wenkbrauwpotlood is in 4 kleuren verkrijgbaar voor €1,30 per stuk.

Ik had het eerlijk gezegd wel erger verwacht. En er komen best wel veel producten die lijken op de producten die eruit gaan. Als jullie willen weten wat er allemaal uit gaat dan zou ik deze website aanraden (link veracamilla: http://veracamilla.nl/2014/01/de-producten-van-essence-en-catrice-die-gaan-verdwijnen-mijn-last-minute-aanraders/ )

Byee xx

2 gedachten over “Producten van Essence en Catrice die gaan verdwijnen en die ik nu nog wil proberen

  1. Pretty great post. I just stumbled upon your blog and wished to say that I’ve really enjoyed surfing around your weblog posts. In any case I will be subscribing to your feed and I am hoping you write again soon! akeecekkkeedacda

    Like

  2. Pingback: De nieuwe producten van Essence en Catrice die mij leuk lijken | IFashionGirl

Plaats een reactie